Informatica se umístila jako technologický lídr ve studii “Master Data Management Market” společnosti „The Information Difference”

Informatica MDM je nejlépe hodnocený produkt mezi všemi MDM dodavateli
 
 

Společnost Informatica (Nasdaq:INFA), vedoucí nezávislý dodavatel software pro integraci dat, dnes oznámila , že byla analytickou společností „The Information Difference Ltd.“ vyhodnocena jako jasný lídr v oblasti „Master Data Management (MDM)“. Report s názvem „MDM Landscape Q2 2014“, který hodnotí různá MDM řešení podle technologické vyspělosti a podílu na trhu je dostupný zde.

 

Report od The Information Difference analyzuje trh s MDM řešeními, který je zároveň hodnocen jako jeden z nejrychleji se rozvijejících trhů s celopodnikovým softwarem. Společnost Informatica je umístěna jako lídr v pravém horním rohu "MDM vendors' Landscape" jako nejvíce technicky vyspělý produkt s největším tržním potenciálem. Významnou součástí v technologickém hodnocení je zákaznická báze, kde report poznamenává, že Informatica má jednu z nejvíce spokojených zákaznických bází mezi všemi dodateteli.

 

Dennise Mooore, viceprezident a generální ředitel divize Informatica MDM řekl: „Tento report potvrzuje, že je společnost Informatica jasným lídrem v oblasti master data managementu, ale ještě více mě těší pozitivní ohlas zákazníků doložený v tomto reportu. Report dokazuje, že investice společnosti Informatica do rozvoje tohoto produktu a úspěchu u zákazníků se vyplatila, a jejímž výsledkem je technologické prvenství a tržní podíl.“

 

Andy Hayler, prezident a výkonný ředitel „The Information Difference“ řekl: „Master Data Management se stává čím dál více důležitým řešením pro globální organizace, které potřebují získat náskok před konkurencí. Vysoká kvalita master-dat umožnuje společnostem řešit lépe vztehy se zákazníky, rychleji vypouštět nové produkty a reagovat na měnící se podmínky. Silná pozice společnosti Informatica skrze všechny tři hodnocené kategorie: zákaznická báze, technologická vyspělost a tržní podíl – poukazuje na správně zvolenou strategii společnosti."

 
© 2010 INFA Partner, s.r.o