Informatica lídrem v Gartner Magic Quadrant Management of Customer Data Solutions 2014

Informatica posílila svou pozici jak v oblasti "Ability to Execute" tak i "Completeness of Vision"

 
 

Společnost Informatica (Nasdaq:INFA), vedoucí nezávislý dodavatel software pro integraci dat, oznámila, že čelní analytická společnost Gartner umístila společnost Informatica jako lídra v jejím reportu October 2014 Magic Quadrant for Master Data Management of Customer Data Solutions, který hodnotí obchodní potenciál a technologickou kvalitu dodavatelů a jejich řešení.

 

Informatica svou pozici posílila jak na ose "Ability to Execute", tak i na ose "Completness of Vision", kde je na vedoucím místě.

 

Kompletní report publikovaný 30. října obsahující graf quadrantu naleznete zde:

http://www.informatica.com/us/magic-quadrant-MDM

 

Bill O'Kane a Saul Judah, vedoucí průzkumu ve společnosti Gartner, v reportu uvádějí: „Organizace všech velikostí a ve všech odvětvích zápasí se sílící potřebou mít kvalitní, konzistentní a sdílená zákaznická data, představující "jednu verzi pravdy".

Se stále intenzivnější digitalizací společností zvyšuje poptávka po řešeních pro správu klíčových dat (Master Data Management). Schopnost spravovat jednotnou a sémanticky konzistentní bázi zákaznických master dat je rozhodující pro zákaznicky orientované společnosti.“

 

Gartner dále uvádí: „Při vytváření a správě zákaznických master dat velká většina organizací a dodavatelů předpokládala, že CRM, ERP a podobné systémy vyřeší problém nekonzistentních master dat rozptýlených v různých aplikacích. Ukázalo se však, že tyto systémy nebyly vytvořeny pro takový úkol, navíc společnosti často provozují několik CRM a ERP systémů současně. Proto celá řada organizací nyní investuje do nových centrálních systémů řešící komplexně správu jejich zákaznických dat. Většina společností (zhruba 80%) řeší tento problém pořízením komerčního MDM řešení pro správu zákaznických dat."

 

Report společnosti Gartner také uvádí, že trh MDM řešení zákaznických master dat stále roste významnou měrou. „Gartner odhaduje, že segment trhu MDM řešení zákaznických master dat v roce 2013 vydělal 586 milionů dolarů s nárůstem o 12,2% oproti roku 2012.“

 

Řešení Informatica MDM využívá flexibilní modelově-řízený přístup, který umožňuje uspokojit i unikátní obchodní požadavky zákazníků. Multidoménové Informatica MDM řešení zlepšuje produktivitu a operabilitu díky zajištění konsolidovaných a spolehlivých klíčových dat pro business, mezi které patří data o zákaznících, produktech, obchodních partnerech, dodavatelích – a o vztazích mezi nimi.

 
© 2010 INFA Partner, s.r.o